KOSGEB Çağrı Merkezi Açıldı

20 August 2010 - 2964 Read
444 1 567 numaralı telefondan 7 gün 24 saat hizmet verecek olan KOSGEB Çağrı Merkezinin açılışı Sanayi ve Ticaret Bakanı Nihat Ergün tarafından yapıldı.
7 Gün 24 saat kesintisiz hizmet verecek olan Çağrı Merkezi´nde ilk telefonu Bakan Ergün cevapladı. Üniversiteyi yeni bitiren genç bir girişimci, Ergün´den KOSGEB destekleri hakkında bilgi aldı.
Açılışta konuşan Ergün, son yıllarda hızla yayılan çağrı merkezlerinin binlerce gence istihdam imkanı sağladığını dile getirdi. KOSGEB Çağrı Merkezi sayesinde, KOBİ´ler ve girişimcilerin KOSGEB Destek Programları, KOSGEB Kredi Faiz Destekleri ve Laboratuvar hizmetleriyle ilgili bilgilere, KOSGEB desteklerinden kimlerin faydalanabileceği, desteklenen sektör başlıkları ve KOSGEB Veri Tabanına kayıt aşamaları hakkında bilgilere, Vergi numarası veya T.C kimlik numarasını tuşlamak suretiyle KOSGEB Veri Tabanı Kayıt Durumu, Aktiflik/Pasiflik Durumu, Bağlı Bulunulan Hizmet Merkezi ve Uzman Bilgisi, KOBİ Beyanname Durumu ve Kredi Durumu bilgilerine, KOSGEB hakkında genel bilgiler ile plaka kodunu girmek suretiyle KOSGEB hizmet merkezleri iletişim bilgilerine ve KOBİ´lere yönelik olarak uygulanan Avrupa Birliği Programları hakkında bilgilere ulaşabileceğini belirtti.
Kaynak: http://www.kosgeb.gov.tr/Pages/UI/Haberler.aspx?ref=136
Other News

Denetimli Serbestlik Altındaki Bireyler İçin Usta Çırak Etkinliği Düzenlendi

Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı Geçici Olarak Yeni Hizmet Binasına Taşındı

Bartın OSB'de Yeni Teşvik Sistemi Bilgilendirme Toplantısı Düzenlendi

Bölgesel Güç Birliği İçin Karabük’te Stratejik Buluşma

BAKKA, OECD Maden Bölgeleri Konferansı’nda Ülkemizi Temsil Etti

Bartın’dan Silikon Vadisi’ne Açılan Bir Pencere