Page 24 - bakkateknikdestekkitap
P. 24
Başvurular ikişer aylık dönemler halinde değerlendirilecektir. Bu dönemler aşağıda verilmiştir;
Dönem Aylar Başvuru Tarihleri
1. Dönem Ocak-Şubat 1 Şubat-28 Şubat
2. Dönem Mart-Nisan 1 Mart-28 Nisan
3. Dönem Mayıs-Haziran 2 Mayıs-30 Haziran
4. Dönem Temmuz-Ağustos 3 Temmuz-29 Ağustos
5. Dönem Eylül-Ekim 5 Eylül-31 Ekim
Bir dönemde alınan başvurular bir sonraki dönemin ilk on günü içerisinde değerlendirilir.
Değerlendirme sonucunda teknik destek başvurusu uygun bulunan başvuru sahipleri, her başvuru
döneminin ilk ayının 15-20’inci günleri arasında Ajansın internet sitesinde ilan edilir ve böylece
sözleşme imzalamaya davet edilmiş sayılırlar. Yararlanıcılara ilan tarihi itibariyle sözleşme imzalamak
için 10 iş günü süre tanınır ve proje uygulama süresi olan 1 aylık süre sözleşmenin imzalandığı
günü takip eden gün itibariyle başlamış olur. Ayrıca, başarılı başvuru sahiplerine yazılı olarak da
bildirimde bulunulur.
Başvuruların alımı ve değerlendirilmesi, teknik destek için ayrılan bütçenin tamamı harcanana
kadar devam eder. Ancak program bütçesinin, öngörülen program kapanış tarihinden (31 Ekim
2017) önceki bir tarihte bitmesi durumunda o tarih itibarıyla program kapanmış sayılır.
2.2.4. Daha Fazla Bilgi Almak İçin
Sorularınızı, tekliflerin alınması için belirlenen Teknik Destek Programı kapanış tarihinden en az 20
gün öncesine kadar, destek programının referans numarasını açık bir şekilde belirterek, elektronik
posta ile aşağıdaki adrese gönderebilir veya aşağıda verilen telefon numarası üzerinden Program
Yönetim Birimi uzmanları ile görüşebilirsiniz.
pyb@bakka.gov.tr 0 (372) 257 74 70
24