KOSGEB Çağrı Merkezi Açıldı

KOSGEB Çağrı Merkezi Açıldı

20 Ağustos 2010 - 2691 Okunma

444 1 567 numaralı telefondan 7 gün 24 saat hizmet verecek olan KOSGEB Çağrı Merkezinin açılışı Sanayi ve Ticaret Bakanı Nihat Ergün tarafından yapıldı. 

7 Gün 24 saat kesintisiz hizmet verecek olan Çağrı Merkezi´nde ilk telefonu Bakan Ergün cevapladı. Üniversiteyi yeni bitiren genç bir girişimci, Ergün´den KOSGEB destekleri hakkında bilgi aldı.
 
Açılışta konuşan Ergün, son yıllarda hızla yayılan çağrı merkezlerinin binlerce gence istihdam imkanı sağladığını dile getirdi. KOSGEB Çağrı Merkezi sayesinde, KOBİ´ler ve girişimcilerin KOSGEB Destek Programları, KOSGEB Kredi Faiz Destekleri ve Laboratuvar hizmetleriyle ilgili bilgilere, KOSGEB desteklerinden kimlerin faydalanabileceği, desteklenen sektör başlıkları ve KOSGEB Veri Tabanına kayıt aşamaları hakkında bilgilere, Vergi numarası veya T.C kimlik numarasını tuşlamak suretiyle KOSGEB Veri Tabanı Kayıt Durumu, Aktiflik/Pasiflik Durumu, Bağlı Bulunulan Hizmet Merkezi ve Uzman Bilgisi, KOBİ Beyanname Durumu ve Kredi Durumu bilgilerine, KOSGEB hakkında genel bilgiler ile plaka kodunu girmek suretiyle KOSGEB hizmet merkezleri iletişim bilgilerine ve KOBİ´lere yönelik olarak uygulanan Avrupa Birliği Programları hakkında bilgilere ulaşabileceğini belirtti.
 
Kaynak: http://www.kosgeb.gov.tr/Pages/UI/Haberler.aspx?ref=136

Diğer Haberler

Tüm Haberler

Turistik Karaelmas Ekspresi Seferlerine Başlıyor

Turistik Karaelmas Ekspresi Seferlerine Başlıyor

Zonguldak Valiliği koordinasyonunda Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı ve Zonguldak İl Özel İdaresi tarafından Zonguldak Ticaret ve Sanayi Odası ve TÜRSAB iş birliğiyle TR81 Batı Karadeniz Bölgesinde turizmin çeşitlendirilmesi ve yeni turizm rotalarının geliştirilmesi amacıyla hayata geçirilecek olan Turistik Karaelmas Ekspresi 13 Haziran 2025’te seferlerine başlıyor.

Bartın Üniversitesi ve BAKKA İş Birliğiyle “Yapay Zeka Uygulamaları Eğitimi” Başlıyor

Bartın Üniversitesi ve BAKKA İş Birliğiyle “Yapay Zeka Uygulamaları Eğitimi” Başlıyor

Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı (BAKKA) ve Bartın Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi iş birliğiyle “Dijital Teknolojilerde Nitelik Geliştirme Çalışmaları” kapsamında "Yapay Zeka Uygulamaları Eğitimi" düzenleniyor.

Karabük Lojistik Merkez Projesi Lojistik Koordinasyon Kurulu Tarafından Kabul Edildi

Karabük Lojistik Merkez Projesi Lojistik Koordinasyon Kurulu Tarafından Kabul Edildi

2013 yılında Karabük Ticaret ve Sanayi Odası’nın başvurusu ve Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı (BAKKA) desteğiyle hazırlanan ön araştırma raporu ile temelleri atılan Karabük Lojistik Merkez Projesi, önemli bir aşamayı daha geride bırakarak Lojistik Koordinasyon Kurulu tarafından kabul edildi.

Karabük’te Kamu-STK İş Birliği Kapsamında Eylem Planı Hazırlandı

Karabük’te Kamu-STK İş Birliği Kapsamında Eylem Planı Hazırlandı

Yeni Uzmanlarımız Aramıza Katıldı!

Yeni Uzmanlarımız Aramıza Katıldı!

Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı, uzman kadrosunu güçlendirmeye ve bölgesel kalkınma çalışmalarını nitelikli insan kaynağıyla desteklemeye devam ediyor. Bu kapsamda, Zülal Bozdemir ve Tansel Kutlu, 15 Nisan 2025 tarihi itibarıyla Ajansımızda uzman personel olarak görevlerine başlamışlardır.

Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı 2025 Yılı Doğa Temelli Turizme Yönelik Teknik Destek Programı İlan Edildi

Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı 2025 Yılı Doğa Temelli Turizme Yönelik Teknik Destek Programı İlan Edildi

Program ile TR81 Batı Karadeniz Bölgesinde (Zonguldak, Karabük, Bartın) ekoturizm ve doğa sporlarını mevcut turizm potansiyeliyle bütünleştirerek geliştirmek ve ürün ile destinasyon markalaşmasını güçlendirmek amacıyla, destinasyon yönetimi yaklaşımı doğrultusunda turizm sektöründeki aktörlere teknik destek sağlamak hedeflenmektedir.