KOSGEB Çağrı Merkezi Açıldı

20 Ağustos 2010 - 2755 Okunma
444 1 567 numaralı telefondan 7 gün 24 saat hizmet verecek olan KOSGEB Çağrı Merkezinin açılışı Sanayi ve Ticaret Bakanı Nihat Ergün tarafından yapıldı.
7 Gün 24 saat kesintisiz hizmet verecek olan Çağrı Merkezi´nde ilk telefonu Bakan Ergün cevapladı. Üniversiteyi yeni bitiren genç bir girişimci, Ergün´den KOSGEB destekleri hakkında bilgi aldı.
Açılışta konuşan Ergün, son yıllarda hızla yayılan çağrı merkezlerinin binlerce gence istihdam imkanı sağladığını dile getirdi. KOSGEB Çağrı Merkezi sayesinde, KOBİ´ler ve girişimcilerin KOSGEB Destek Programları, KOSGEB Kredi Faiz Destekleri ve Laboratuvar hizmetleriyle ilgili bilgilere, KOSGEB desteklerinden kimlerin faydalanabileceği, desteklenen sektör başlıkları ve KOSGEB Veri Tabanına kayıt aşamaları hakkında bilgilere, Vergi numarası veya T.C kimlik numarasını tuşlamak suretiyle KOSGEB Veri Tabanı Kayıt Durumu, Aktiflik/Pasiflik Durumu, Bağlı Bulunulan Hizmet Merkezi ve Uzman Bilgisi, KOBİ Beyanname Durumu ve Kredi Durumu bilgilerine, KOSGEB hakkında genel bilgiler ile plaka kodunu girmek suretiyle KOSGEB hizmet merkezleri iletişim bilgilerine ve KOBİ´lere yönelik olarak uygulanan Avrupa Birliği Programları hakkında bilgilere ulaşabileceğini belirtti.
Kaynak: http://www.kosgeb.gov.tr/Pages/UI/Haberler.aspx?ref=136
Diğer Haberler

BAKKA, Karabük’ün Gastronomi Zenginliğini Türk Mutfağı Haftası’nda Tanıttı

2025 Yılı Doğa Turizmine Yönelik Teknik Destek Programı Mart-Nisan Dönemi Başvuru Sonuçları Açıklandı

BAKKA’dan Karabük Bilim Şenliği’nde Sürdürülebilir Geleceğe ve Dijital Dönüşüme Katkı

Eflani Balı Tescillendi: Kırsalda Kadın Girişimciliği Destekleniyor

İnkumu Katı Atık Sahasının Rehabilitasyonu İçin Kurumlar Arası İş Birliği Toplantısı Gerçekleştirildi

Bartın Üniversitesi ve BAKKA İş Birliğinde “Yapay Zeka Uygulamaları Eğitimi” Başladı